تبریک وزارت ورزش و جوانان به مناسبت صعود ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN
تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۱:۰۴
تعداد بازدید: 70
تبریک وزارت ورزش و جوانان به مناسبت صعود ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018
وزارت ورزش و جوانان در پیامی صعود مقتدارنه تیم ملی کشورمان به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 و کسب جواز حضور در جام ملت‌های 2019 آسیا را حاصل تلاش و همدلی ملی پوشان کشورمان و حمایت های همه جانبه تماشاگران مشتاق و فوتبال دوست ایران در سایه مدیریت کادر فنی دانست.
 

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن پیام به شرح زیر است:

 

آن چه که روز گذشته در برابر دیدگان تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی و میلیون ها بیننده در سراسر کشور و جهان رخ داد، نتیجه تحقق شعار همدلی و همراهی بود که به صعود تیم ملی کشورمان به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 و کسب جواز حضور در جام ملت‌های 2019 آسیا منجرشد و شادی را به مردم فهیم ایران هدیه کرد.

وزارت ورزش و جوانان بر این باور است با تکیه بر همت و غیرت جوانان این سرزمین و ارتقاء سطح فنی و کسب دانش  در هر حوزه ای به ویژه ورزش می توان بلندترین قله های افتخار را فتح کرد و آن چه که روز گذشته در استادیوم آزادی به وقوع پیوست بیانگر نمایشی تحسین برانگیز از یک بازی فنی بود.

این مجموعه امیدوار است تداوم موفقیت های ورزشکاران ایران اسلامی از جمله ملی پوشان فوتبال در میادین بزرگ تر تداوم یافته و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در دستان این جوانان به اهتزاز درآید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 158
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 13140607
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7